tisdag 21 september 2010

Ny blogg!

Det är länge sen jag bloggade sist! men skall nu försöka igen med ny blogg och lite mera inspiration!
eftersom den gamla bloggen försvann med bloggen.fi så startar ja nu en helt ny :)

Namnet till min blogg har funnits redan från början av byggtiden! tyckte alltid när jag kom  till bygget att man fick en "lilla huset på prärien" känsla med åkrarna runt huset! 
Huset såg nog också  mycket mindre ut när ytterpanelen, taket & fönstren fattades..

Blir antagligen mycket bloggande om inredning (mitt största intresse)  motion & vardag!
Hoppas nu bara att det finns någon där ute som har lust att läsa :)
                                                       Lilla huset på prärien bilden  26.7.2008

2 kommentarer:

  1. Ja e no mee o läser ja ;o)
    En simtur sku siti fint, men dehär viko var e no svårt :oP

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till bloggrymden! Jag kommer nog att läsa flitigt!

    SvaraRadera