tisdag 28 september 2010

Spring i benen!

Kom för ca 1 timme sen hem från en underbar spring tur i ett skönt höstväder !
Efter några månaders träningsuppehåll är jag väldigt nöjd över dagens prestation 
sprang 7 km utan några problem, 7 km känns nog lite fjuttigt eftersom 15 km var en helt vanlig länk runda för några månade sen! men det får duga ;)
Nya länk skor handlade ja i lördags när vi var till kokkola på lite shopping, det blev ett par asics  Gel-cumulus11!
dom passade perfekt på mina fötter och kändes riktigt bra att springa i ikväll!
bra betjäning var det också på intersport i kokkola!

Måste också berätta lite om vårat Baljotak/föråd/växthus bygge!
plåttaket är färdigt, det mesta har jag hunnit grundmåla... så nu fattas "bara" panelen till förådet, rutorna till växthuset + lite dekorations detaljer :) 
och sen ska allt målas en gång! *pust*
Sist men absolut inte minst så ska badbaljan ihop plockas...

Nybygget
Det var allt för denna gång NU---> idol

4 kommentarer:

  1. Roligt att du börjat springa igen! Och nybygget går framåt, ser jag!

    SvaraRadera
  2. Duktigt gjort! Lovar mig dock inte ut på någon springtur med dig även om du påstår 7km vara fjuttigt ;o)

    SvaraRadera
  3. Tack själv! =) julfest nästa? du har ju na karaoke osjungd...

    SvaraRadera
  4. Wow! Vad det händer vid ert hus! :) Kul att läsa om ditt löpande, det taggar mig att också löpa. :) Jenny

    SvaraRadera