onsdag 13 oktober 2010

Länge sen sist!

Tiden bara rinner iväg... 
Skulle ju uppdatera bloggen för länge sen men det ha bara inte blivit av!
J har satt ihop badbaljan & plastiserat hela insidan så nu är det bara bubbelbadet som skall fixas och rörmockaren har lite jobb kvar men sen skall här badas :) *läängtar*
Hoppas på att vi hinner få in fönster å dörrar på vårt lilla bygge innan det kommer stora mängder snö!

Har varit hemma från jobbet idag pga  stegring,sjuk hals & hosta! *suck*
men som tur har jag en massa sex and the city som bara måste kollas igenom ! :)
MEN till fredagen MÅSTE jag bli frisk för då kommer tjejj ligan hit på mat & idol,  ska bli så roligt att träffas!

Nu blir det snart halv 8 hos mig Och en kopp finrexin!!

Lägger in en bild på födelsedagstårtan som jag bakade (trotts att mina duktiga konditor vänner kommer att se den!!) men blev riktigt nöjd med resultatet själv iaf. och god var den ;) 





Födelsedagstårtan som jag bakade! blev ganska nöjjd :)

7 kommentarer:

  1. Vilken fin tårta! Den var säkert god. Krya på dej!

    SvaraRadera
  2. Int behöver du va rädd för oss. kul ti si va folk lagar!:) Sir god ut!:9 Krya på dej!

    SvaraRadera
  3. He siir jättegott ut! :) /Tanja

    SvaraRadera
  4. Tårtan va ju jättefin! Du har brae tålamod som ha orka sprits såde myki =) Hu e formen ida tå? övervunnit förkylningen?

    SvaraRadera
  5. Ojj va roligt me kommentarer :) formen e nästan betär ..int na feber ida iaf. så imoron blir e no jobb!! fast ja e snoro å hostar så in i baljan!! Hoppas ni e på G tjejjer för im. kvälld!! ska bli så skojj!!

    SvaraRadera
  6. Du släppt tydligen åv febern jär igår tå du kört om. Fö nu har ja fått an..
    Måst sii hu läägi ir seinare ikväll, kan int lova na =(

    SvaraRadera
  7. Jätte fin tårta! Kul annos att se att det är snö på marken hemma i purmo :) jenny

    SvaraRadera