torsdag 4 november 2010

Böcker

I Början av veckan hade en av mina arbetskamrater med dig två böcker som verkade väldigt intressanta (eftersom det runt vårt kaffe bord på jobbet diskuteras mycket om mat&hälsa)
Första boken hittar ni här
Och andra här
Jag bestämde mig genast för att kolla om dom fanns på adlibris...och joo... dom fanns där och speciellt dyra var dom inte heller!!
det talas mycket om mat i dagens läge, snart vet man inte vad man skall stoppa i sig och vad man skall låta bli! Men av egen erfarenhet VET jag att det går att tappa många kilon med bra mat&motion.
Samma jobbarkompis hade också med sig denna artikel Fram med smör och grädde (man måste vara inloggad på tidningen för att kunna läsa hela artikeln) den var också väldans intressant !!

till sist.. smaken är som baken... delad! vi har alla en åsikt och vi tänker alla olika om mat & motion.



3 kommentarer:

  1. Du har så rätt så, alla har rätt till sin egen åsikt OCH man måste ju hitta det sätt som passar en bäst ifråga om just mat och motion. :) / Tanja

    SvaraRadera
  2. Alla måste gå sin egen väg. Men visst är det roligt med nya synsätt =)

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt undvikit de där böckerna, men ska läsa dem nån gång när jag känner mig redo att ta itu med det som står i dem. Just nu gäller det bara att överleva småbarnskaoset... Har bestämt mig för att lagom är bäst och försöker att inte lyssna för mycket på olika rapporter. :)

    Skriv sen vad du tyckte om dem! :)

    SvaraRadera