onsdag 10 oktober 2012

Födelsedagsfirande på älldre dar :)

Ville bjuda in familjen på födelsedagskaffe när jag fyllde 26 år i Söndags!
Funderade ganska mycket på vad jag skulle bjuda på och hur födelsedags tårtan skulle se ut !
och så här ser resultatet ut !
Blev ganska nöjd men tanke på att jag bakar vääldigt sällan :)








                                            
                                                          Foto : Erica


                                                     Foto:   Erica
                                     

                                                        Foto:  Erica


Blåbärsmuffins med cream cheese frosting

Gräddtårta med hallon och blåbär. Jag fyllde tårtan med jordgubbssylt, grädde och så rörde jag ihop en jordgubbsmousse.

Jag ville också ha något salt med allt detta söta så det blev lax och räk snurror med smältost och skink och bacon snurror med smältost

Det var riktigt roligt att baka och jag blir riktigt sugen på att baka mera! kanske tiden räcker till bättre nu när vintern är på inkommande och trädgårdssysslorna blir mindre! 


Gåvorna som jag fick kanske ni får se  i nästa inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar