onsdag 17 oktober 2012

Kaloribomber och träning

Tack vare att jag varit ledig hela denna vecka har jag lyckast komma igång lite med träningen igen! och det känns verkligen underbart!
I Måndags blev det promenad 40 min + 30 km cykling
I Tisdags Blev det bara en lugn promenad ca 30 min i ösregn
I dag började jag med en PW och sprang när jag hade ca 200 m kvar hem, när jag kom hem körde jag igenom mina tränings appar ett varv; cardio, mage , och rumpaaa...
Har aldrig tyckt att promenader räknas som riktig träning dessutom är det tråkigt ! men nu har jag inget val pga. att benet krånglar när jag skall springa! Men kanske jag snart kan springa som vanligt igen! 

Skrev i förra blogginlägget om att jag tyckte det var riktigt roligt att baka till min födelsedag! fick en baktidning i födelsedagspresent och hittade ett recept som jag ville testa! det blev sega havrerutor riktigt goda och sämre blev dom inte av att jag hackade vit och mörk choklad på när kakan fortfarande var varm.
Problemet är bara: vem skall äta upp alla kaloribomber som man bakar??!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar